Franczyza pizzeria - Wytwórnia Pizzy - pizzeria tylko na dowóz

Franczyza pizzerii - system franczyzowy pizzerii z dowozem. Sprawdź to!

Witamy Państwa w Wytwórni Pizzy – franczyzie pizzerii tylko na dowóz!

Marka i koncepcja pizzerii cieszy się bardzo dużym sukcesem, a sama strategia marketingowa - dużą skutecznością (m.in. liczba fanów na Facebooku (ponad 2700 - najwięcej wśród lubelskich pizzerii), którzy dołączyli w ciągu 19 miesięcy do Fan Page Wytwórni Pizzy - bez nakładów finansowych związanych z płatną reklamą Facebooka!

Kliknij w obrazek aby powiększyć.
Najlepsza pizza w Lublinie - sonda Pizza Kebab Lublin - blog o lubelskich fastfoodach
Wyniki powyższej sondy na Facebooku pochodzą z Fan Page jednego z najpopularniejszych blogów o tematyce fastfoodowej w Lublinie.

To nie jest kolejna zwykła "sieciówka" z pazernym organizatorem zarabiającym na wszystkim na czym się tylko da. Jest to optymalne rozwiązanie dla niewielkiego kapitału. To również dobre rozwiązanie dla osób rozważających start własnego biznesu gastronomicznego poza centrum - tam, gdzie dobrze usytuowany lokal nie jest niezbędny, a gdzie /jednocześnie/ mieszka większość potencjalnych klientów (np. tzw. sypialnie miast). Lokale w tych miejscach są tańsze.

Nasza pizzeria jest dość nowatorskim rozwiązaniem, który z powodzeniem przyjął się na lokalnym rynku. Istniejemy od kwietnia 2012 roku. Podobnie jak to miało miejsce w Lublinie (450 tys. mieszkańców z przyjezdnymi) tak i na każdy lokalny rynek wejdziemy ostro i skutecznie. Pizzeria szybko stanie się popularna i co najważniejsze - modna.

Myślisz o "znanej w całej Polsce marce"? Obecnie i tak liczą się prawie wyłącznie dwie sieci: Da Grasso oraz Telepizza i być może jeszcze Dominium. Jeśli masz na te franczyzy kilkaset tysięcy zł to zapraszamy - otworzysz za to 11 Wytwórni Pizzy. Reszta marek poza swoimi enklawami, gdzie są silne, biorąc pod uwagę ich ogólnopolską popularność - to jedno i to samo co Wytwórnia Pizzy. Jednak Wytwórnia Pizzy ma coś czego inni nie mają - dobry pomysł na siebie, fajną i lekką franczyzę, skuteczny marketing oraz na prawdę dobrą pizzę.

Przede wszystkim żadnego wiązania się z franczyzodawcą umową na wyłączność źródła produktów.

Nie musisz kupować niczego od franczyzodawcy. Wszystkie zakupy związane z przygotowaniem pizzy możesz robić samemu. Żadnych składników "po najlepszych w Polsce cenach", a tak faktycznie ukrytemu narzucaniu czasem sporych marż. Żadnych kar franczyzowych czy zabójczych opłat. Doradzimy oczywiście jakich produktów należy używać (m.in. prawdziwy ser - warunek konieczny, wędliny - prawdziwe, żadnych konserwowych szynek) i będziemy pilnować ich jakości - tego jedynego standardu, ale ich źródło (zakupów) jest dowolne. Wskażemy Ci najlepszych dostawców, ale jeśli znajdziesz własnych - lepszych - nie ma problemu. Zależy nam najbardziej na najwyższej jakości i rozprzestrzenianiu marki. Żadnych kontroli za wyjątkiem tych sprawdzających cechy produktów, a więc etykietę/skład. Ponieważ to właśnie TO tak na prawdę będą weryfikowali Wasi klienci - smak pizzy. Wyłącznie.

A zatem: masz środki na zorganizowanie przestrzeni kuchennej? Jesteś pracowity/ta? Otwórz pizzerię. Marketing, stronę www, ulotki, strategię, receptury, doradztwo masz od razu.

Jest to oferta skierowana również do pizzerii, które chciałyby zwiększyć sprzedaż i gotowe są zmienić markę na Wytwórnię Pizzy. Zapraszamy!


Niedroga i wydajna franczyza pizzerii tylko z dowozem.

Pizzeria tylko na dowóz? Plusy koncepcji:

  • Brak kosztów związanych z utrzymaniem Sali.
    Brak dodatkowego pracownika w lokalu, mniejsza opłata za prąd, mniej wysiłku na organizację i ciągłą obsługę, tańszy lokal - brak opłaty za dodatkową powierzchnię.
  • Brak konieczności poszukiwania i opłacania drogiego lokalu w miejscu w pobliżu ciągu komunikacyjnego.
    Pizzeria może funkcjonować w dowolnym lokalu w granicach miasta. Wystarczy spełnić wymagania SANEPIDu.
  • Coraz więcej Klientów zamawia po prostu pizzę tylko do domu.
    Pizzerie leżące poza ścisłym centrum, zwłaszcza w okresie zimowym, nie cieszą się taką popularnością jak np. puby.
  • Dużo mniejsze wymagania ze strony SANEPIDu.
    Brak m.in. kosztów zmywarki gastronomicznej – 4-8 tys. zł, brak kosztów talerzy, sztućców, akcesoriów kelnerskich, problemów z tego tytułu na głowie.
  • Możliwość otwarcia ogródka piwnego w okresie letnim.
    Opcjonalnie o ile położenie lokalu jest bliskie ciągowi komunikacyjnemu.
  • Szybki start.
    Pizzeria może powstać już 4 tygodnie od rozpoczęcia projektu. Jeśli lokal jest dostosowany do wymogów SANEPIDu - nawet w ciągu 2 tygodni.
  • Obrót na poziomie 30 tys. zł gwarantuje dochody w wysokości 5-7 tys zł.
    Stanowi to średnio 1000 zł utargu dziennie do osiągnięcia bez problemu po około 6 miesiącach istnienia lokalu. Przy założeniu, że właściciel pracuje 40h tygodniowo.
     


Wytwórnia Pizzy w Państwa mieście. Co oferujemy?

Oferujemy:

  • Kompletne know-how franczyzy.
    Szkolenia i doszkalanie, kwestie prawne organizacji lokalu gastronomicznego, receptury, rabaty u najlepszych dostawców, wyposażenie, etc. pierwsze - w cenie opłaty wstępnej.
  • System informatyczny dla franczyzy.
    Odpowiednio skonfigurowany profesjonalny program do zamówień, wraz ze stanami magazynowymi w cenie opłaty wstępnej.
  • Marketing klasyczny franczyzy:
    BTL: bannery, naklejki, plakaty, ulotki, oznaczenia samochodów. Oklejenie samochodu oraz 20 000 ulotek A5 4+4 130g/m, 400 naklejek marketingowych, 20 plakatów B5 oraz 2 bannery 1x5m  w cenie opłaty wstępnej.
  • Mocny, modny i skuteczny marketing internetowy franczyzy:
    Strona www - umieszczona mapka na obecnej, mocne i profesjonalne pozycjonowanie (dodatkowy koszt ok 250 zł/mc jest to koszt zewnętrzny), kampanie płatne w Google Adwords i na Facebooku + obecny Fan Page, marketing szeptany, wpisy do katalogów, oznaczenia w serwisach typu targeo.pl, Google Maps, docelu.pl, etc. (Kampania Adwords o kwocie 1000 zł oraz Facebook 1000 zł) - całość w cenie opłaty wstępnej.
  • Pomoc w poszukiwaniach lokalu i negocjacjach stawek.
    W tym pomoc prawna, projekt i wsparcie w zakresie organizacji wyposażenia i montażu w cenie opłaty wstępnej. Pamiętaj, że może być to dowolny lokal. Nawet zewnętrznie kompletnie nieatrakcyjny, a więc TANI.
  • Stałe wsparcie online.
    Poprzez mail/telefon/internet w cenie opłaty wstępnej.
  • Wsparcie w procesie rekrutacji pracowników
    Organizator franczyzy zapewniają pomoc przy pierwszym doborze odpowiedniej grupy pracowników w cenie opłaty wstępnej.


Nasze produkty możesz obejrzeć w tej galerii [kliknij].


Wymagamy:

  • Lokalu własnego lub nie.
    Min. 45 m2 z jednym we/wyjściem, z tzw. "3 fazą/prąd", WC. W przypadku chęci otwarcia sezonowego ogródka konieczne są drugie drzwi oraz druga toaleta.
  • Zaradności, zdolności organizacyjnych i determinacji oraz nie bycia uciążliwym.
    Wymagamy posiadania działalności gospodarczej lub chęci jej założenia. Najchętniej współpracujemy z osobami doświadczonymi w gastronomii ale nie tylko. Trzeba mieć "głowę na karku", wtedy również możemy porozmawiać i napewno się dogadamy.
  • Kapitału potrzebnego do realizacji inwestycji.
    Opłata wstępna do uzgodnienia; minimalna kwota inwestycji z pierwszym zatowarowaniem wystarczającym dla obrotu na poziomie 2000 zł to ~15 tys. zł do negocjacji (jeśli istnieje konieczność dostosowania lokalu to opłata musi wyrosnąć o koszty przebudowy, kompletne wyposażenie kuchni to kwota rzędu 12 tys. zł)
  • Warunek konieczny: Akceptacja i zrozumienie metod marketingowych franczyzy, celów i zasad współpracy.
    Dzięki obranej strategii możliwy był tak szybki rozwój pizzerii - organizatora franczyzy - Wytwórni Pizzy. Wszystkie nowe koncepcje są zawsze brane pod uwagę.
  • Nie wymagamy ściśle doświadczenia gastronomicznego – doświadczenie to My!
    Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy człowiek miał doświadczenie w gastronomii. Oferujemy pełen cykl szkoleń: marketingowych, administracyjnych, gastronomicznych. Najchętniej kandydata bez doświadczenia przed podjęciem decyzji weźmiemy na "praktyki" na okres 7 dni żeby zobaczył czy tego właśnie chce.

Informujemy, iż w związku z planowanym otwarciem drugiego lokalu w Lublinie, nie oferujemy franczyzy dla tego miasta. Chyba, że propozycja okaże się ciekawa ;)


Kontakt mailowy w sprawie systemu franczyzowego:

tel. 512 737 608
kontakt@wytworniapizzy.pl