Franczyza pizzeria - Wytwórnia Pizzy - pizzeria tylko na dowóz
Witamy Państwa w Wytwórni Pizzy – franczyzie pizzerii tylko na dowóz!
Marka i koncepcja pizzerii cieszy się bardzo dużym sukcesem, a sama strategia marketingowa - dużą skutecznością (m.in. liczba fanów na Facebooku (ponad 6900 - najwięcej wśród lubelskich pizzerii), którzy dołączyli w ciągu 19 miesięcy do Fan Page Wytwórni Pizzy - bez nakładów finansowych związanych z płatną reklamą Facebooka!
Kliknij w obrazek aby powiększyć.
Wyniki powyższej sondy na Facebooku pochodzą z Fan Page jednego z najpopularniejszych blogów o tematyce fastfoodowej w Lublinie.
To nie jest kolejna zwykła "sieciówka" z pazernym organizatorem zarabiającym na wszystkim na czym się tylko da. Jest to optymalne rozwiązanie dla niewielkiego kapitału. To również dobre rozwiązanie dla osób rozważających start własnego biznesu gastronomicznego poza centrum - tam, gdzie dobrze usytuowany lokal nie jest niezbędny, a gdzie /jednocześnie/ mieszka większość potencjalnych klientów (np. tzw. sypialnie miast). Lokale w tych miejscach są tańsze.
Nasza pizzeria jest dość nowatorskim rozwiązaniem, który z powodzeniem przyjął się na lokalnym rynku. Istniejemy od kwietnia 2012 roku. Podobnie jak to miało miejsce w Lublinie (450 tys. mieszkańców z przyjezdnymi) tak i na każdy lokalny rynek wejdziemy ostro i skutecznie. Pizzeria szybko stanie się popularna i co najważniejsze - modna.
Myślisz o "znanej w całej Polsce marce"? Obecnie i tak liczą się prawie wyłącznie dwie sieci: Da Grasso oraz Telepizza i być może jeszcze Dominium. Jeśli masz na te franczyzy kilkaset tysięcy zł to zapraszamy - otworzysz za to 11 Wytwórni Pizzy. Reszta marek poza swoimi enklawami, gdzie są silne, biorąc pod uwagę ich ogólnopolską popularność - to jedno i to samo co Wytwórnia Pizzy. Jednak Wytwórnia Pizzy ma coś czego inni nie mają - dobry pomysł na siebie, fajną i lekką franczyzę, skuteczny marketing oraz naprawdę dobrą pizzę.
Przede wszystkim żadnego wiązania się z franczyzodawcą umową na wyłączność źródła produktów.
Nie musisz kupować niczego od franczyzodawcy. Wszystkie zakupy związane z przygotowaniem pizzy możesz robić samemu. Żadnych składników "po najlepszych w Polsce cenach", a tak faktycznie ukrytemu narzucaniu czasem sporych marż. Żadnych kar franczyzowych czy zabójczych opłat. Doradzimy oczywiście jakich produktów należy używać (m.in. prawdziwy ser - warunek konieczny, wędliny - prawdziwe, żadnych konserwowych szynek) i będziemy pilnować ich jakości - tego jedynego standardu, ale ich źródło (zakupów) jest dowolne. Wskażemy Ci najlepszych dostawców, ale jeśli znajdziesz własnych - lepszych - nie ma problemu. Zależy nam najbardziej na najwyższej jakości i rozprzestrzenianiu marki. Żadnych kontroli za wyjątkiem tych sprawdzających cechy produktów, a więc etykietę/skład. Ponieważ to właśnie TO tak na prawdę będą weryfikowali Wasi klienci - smak pizzy. Wyłącznie.
A zatem: masz środki na zorganizowanie przestrzeni kuchennej? Jesteś pracowity/ta? Otwórz pizzerię. Marketing, stronę www, ulotki, strategię, receptury, doradztwo masz od razu.
Jest to oferta skierowana również do pizzerii, które chciałyby zwiększyć sprzedaż i gotowe są zmienić markę na Wytwórnię Pizzy. Zapraszamy!
Niedroga i wydajna franczyza pizzerii tylko z dowozem.
Pizzeria tylko na dowóz? Plusy koncepcji:
- Brak kosztów związanych z utrzymaniem Sali.
Brak dodatkowego pracownika w lokalu, mniejsza opłata za prąd, mniej wysiłku na organizację i ciągłą obsługę, tańszy lokal - brak opłaty za dodatkową powierzchnię. - Brak konieczności poszukiwania i opłacania drogiego lokalu w miejscu w pobliżu ciągu komunikacyjnego.
Pizzeria może funkcjonować w dowolnym lokalu w granicach miasta. Wystarczy spełnić wymagania SANEPIDu. - Coraz więcej Klientów zamawia po prostu pizzę tylko do domu.
Pizzerie leżące poza ścisłym centrum, zwłaszcza w okresie zimowym, nie cieszą się taką popularnością jak np. puby. - Dużo mniejsze wymagania ze strony SANEPIDu.
Brak m.in. kosztów zmywarki gastronomicznej – 4-8 tys. zł, brak kosztów talerzy, sztućców, akcesoriów kelnerskich, problemów z tego tytułu na głowie. - Możliwość otwarcia ogródka piwnego w okresie letnim.
Opcjonalnie o ile położenie lokalu jest bliskie ciągowi komunikacyjnemu. - Szybki start.
Pizzeria może powstać już 4 tygodnie od rozpoczęcia projektu. Jeśli lokal jest dostosowany do wymogów SANEPIDu - nawet w ciągu 2 tygodni. - Obrót na poziomie 30 tys. zł gwarantuje dochody w wysokości 7-10 tys zł.
Stanowi to średnio 1000 zł utargu dziennie do osiągnięcia bez problemu po około 6 miesiącach istnienia lokalu. Przy założeniu, że właściciel pracuje 40h tygodniowo.
Wytwórnia Pizzy w Państwa mieście. Co oferujemy?
Oferujemy:
- Kompletne know-how franczyzy.
Szkolenia i doszkalanie, kwestie prawne organizacji lokalu gastronomicznego, receptury, rabaty u najlepszych dostawców, wyposażenie, etc. pierwsze - w cenie opłaty wstępnej. - System informatyczny dla franczyzy.
Odpowiednio skonfigurowany profesjonalny program do zamówień, wraz ze stanami magazynowymi w cenie opłaty wstępnej. - Marketing klasyczny franczyzy:
Projekty BTL: bannery, naklejki, plakaty, ulotki, oznaczenia samochodów. Projekty na Oklejenie samochodu oraz Wydruk 5000 ulotek A5 4+4 130g/m, 200 naklejek marketingowych (magnesów), 5 plakatów B5 oraz 2 bannery 1x5m w cenie opłaty wstępnej. - Mocny, modny i skuteczny marketing internetowy franczyzy:
Strona www - umieszczona mapka na obecnej, mocne i profesjonalne pozycjonowanie, kampanie płatne w Google Adwords i na Facebooku + obecny Fan Page, marketing szeptany, wpisy do katalogów, oznaczenia w serwisach typu targeo.pl, Google Maps, docelu.pl, etc. (Gotowe Kampanie Adwords oraz Facebook) - całość w cenie opłaty wstępnej. - Pomoc w poszukiwaniach lokalu i negocjacjach stawek.
W tym pomoc prawna, projekt i wsparcie w zakresie organizacji wyposażenia i montażu w cenie opłaty wstępnej. Pamiętaj, że może być to dowolny lokal. Nawet zewnętrznie kompletnie nieatrakcyjny, a więc TANI. - Stałe wsparcie online.
Poprzez Internet/Mail w cenie opłaty wstępnej. - Wsparcie w procesie rekrutacji pracowników
Organizator franczyzy zapewniają pomoc przy pierwszym doborze odpowiedniej grupy pracowników w cenie opłaty wstępnej.
Nasze produkty możesz obejrzeć w tej galerii [kliknij].
Wymagamy:
- Lokalu własnego lub nie.
Min. 39 m2 z jednym we/wyjściem, z tzw. "3 fazą/prąd", WC. W przypadku chęci otwarcia sezonowego ogródka konieczne są drugie drzwi oraz druga toaleta. - Zaradności, zdolności organizacyjnych i determinacji oraz nie bycia uciążliwym.
Wymagamy posiadania działalności gospodarczej lub chęci jej założenia. Najchętniej współpracujemy z osobami doświadczonymi w gastronomii ale nie tylko. Trzeba mieć "głowę na karku", wtedy również możemy porozmawiać i napewno się dogadamy. - Kapitału potrzebnego do realizacji inwestycji.
Opłata wstępna do uzgodnienia; minimalna kwota inwestycji z pierwszym zatowarowaniem wystarczającym dla obrotu na poziomie 2000 zł to ~15 tys. zł do negocjacji (jeśli istnieje konieczność dostosowania lokalu to opłata musi wyrosnąć o koszty przebudowy, kompletne wyposażenie kuchni to kwota rzędu 12 tys. zł) - Warunek konieczny: Akceptacja i zrozumienie metod marketingowych franczyzy, celów i zasad współpracy.
Dzięki obranej strategii możliwy był tak szybki rozwój pizzerii - organizatora franczyzy - Wytwórni Pizzy. Wszystkie nowe koncepcje są zawsze brane pod uwagę. - Nie wymagamy ściśle doświadczenia gastronomicznego – doświadczenie to My!
Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy człowiek miał doświadczenie w gastronomii. Oferujemy pełen cykl szkoleń: marketingowych, administracyjnych, gastronomicznych. Najchętniej kandydata bez doświadczenia przed podjęciem decyzji weźmiemy na "praktyki" na okres 7 dni żeby zobaczył czy tego właśnie chce.
Informujemy, iż w związku z planowanym otwarciem drugiego lokalu w Lublinie, nie oferujemy franczyzy dla tego miasta. Chyba, że propozycja okaże się ciekawa i interesująca ;)
Kontakt mailowy w sprawie systemu franczyzowego:
tel. 575 208 204
kontakt@wytworniapizzy.pl