Reklamacje
Jeśli jakość pizzy nie spełnia oczekiwań lub zamówienie jest błędne czy niekompletne to w tym przypadku istnieje procedura rekompensaty.
Zdarza się to rzadko, ale jeśli zajdzie taka konieczność zachowamy się odpowiedzialnie. Masz prawo domagać się rekompensaty. Dlatego przeczytaj poniższą krótką instrukcję postępowania. Pomóż nam być fair :)
Jeśli Twoja pizza jest:
- Niezgodna z zamówieniem
- Brakuje sosów
- Zbyt długi czas oczekiwania
- Przypalona
- Kierowca nie miał wydać
- oraz inne niezgodności
TO:
- Zrób jej zdjęcie (np. telefonem)- żeby pizzeria widziała, że "faktycznie".
- Napisz na PRIV na fb lub na kontakt@wytworniapizzy.pl i jak możesz wstaw fotę lub zadzwoń do pizzerii.
- Pizzy prosimy nie ruszać (jeśli chcesz dostać inną zgodną z zamówieniem). W ostateczności kawałek można zjeść bo czasem tylko tak da się sprawdzić czy np. jest ostra.
Telefon do pizzerii:
LUBLIN: 81 465 28 28
WARSZAWA Kabaty: 690 355 553
WTEDY MY:
Zrekompensujemy z nawiązką i szybko daną pomyłkę :)
Opinie na Facebooku i wśród znajomych po jednym zamówieniu typu "już nigdy...", "najgorsza...", "zawsze..." :) są niekorzystne również dla zamawiającego, ponieważ zamiast szybko otrzymać rekompensatę + nawiązka, zrzeka się jej w tym momencie oraz krzywdzące dla pizzerii, bo pomyłki i wpadki zdarzają się nawet najlepszym. Nam też czasem placek się przypali i w pośpiechu pakujący nie zauważy :)
Żadna osoba po interwencji w sprawie niezgodności zamówienia bądź jakości nigdy nie odszła z kwitkiem czego wiele przykładów znajduje się w tekstach rekomendacji lub wpisów na Facebooku.